Kretus pisze:
W szwedzkim podjeździe wydzielonym zamieniamy jedną kompanię rajtarów z podstawy podjazdu na dragonów. Jeśli nie dajemy żadnym rajtarom arkebuzów, wówczas w Kreatorze tą kompanię dragonów możemy rozwinąć za darmo do 3 podstawek. Nie wiem, czy powinno tak być - przykładowo, w podjeździe norweskim w Skanii w identycznej sytuacji za podstawkę dragonów musimy jednak zapłacić.
Niezależnie od tego - wyrazy podziwu dla twórcy

Przypomniał mi się KazArGen sprzed lat.
Tam jest zasada jak nizej, wiec najpierw "dokupujesz" darmowa podstawke jak nie ma arkebuzow a potem zamieniasz na rajtarow
tak to rozumiem, ale moge sie mylic

IMHO w podjeździe norweskim w Skanii byl blad , juz poprawiony
Możesz wystawić maksymalnie połowe Rajtarów z Arkebuzami. Jeżeli nie masz żadnej kompanii z Arkebuzami, możesz za darmo zmienić jedną dwupodstawkową kompanie Rajtarów z podstawy na trzypodstawkową. Możesz zamienić maksymalnie 1 kompanię Rajtarów z podstawy Podjazdu na tak samo liczna kompanie Dragonów lub Muszkieterów Krajowych (Nowego Typu).