Ogniem i Mieczem - By Fire and Sword

Historyczna Gra Strategiczna - Historical Wargame
Dzisiaj jest pt kwie 23, 2021 7:23 pm

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2857 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 282, 283, 284, 285, 286
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Czy dobrze rozumiem, nie rozumiem itd.
Post: ndz cze 30, 2019 11:37 am 
Offline
Porucznik/Lieutenant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 22, 2013 11:45 pm
Posty: 3135
robson pisze:
Cytuj:
Tylko, że oni są piechotą xD


Może tak...
Nie ta epoka:-D :-P ;-)

_________________
Zaliczone Turnieje:
Lublin-24; Warszawa-12; Kraków-4; Chorzów-3; Pola Chwały-6; Wilanów-6; Kielce - 2, Dąbrowa Górnicza -2


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Czy dobrze rozumiem, nie rozumiem itd.
Post: pn wrz 02, 2019 3:29 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 25, 2011 9:08 pm
Posty: 593
Co się dzieje, jeśli podjazd z zasadą "Atak z zaskoczenia" (np. RON: Partyzanci, Górale), ma taką sama ilość PS jak przeciwnik i wylosuje: "1. Obrona wioski (0*)"? Kto jest wtedy obrońcą?

Oryginalny scenariusz kosztował 1* więc nie dało się go wziąć przy równych siłach dlatego nie trzeba było dodatkowych zasad określających słabszego.

_________________
Blog: http://zgielk.blogspot.com/search/label/robson


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Czy dobrze rozumiem, nie rozumiem itd.
Post: pn lis 04, 2019 12:44 am 
Offline
Pachołek/Camp servant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 21, 2012 11:15 am
Posty: 698
Lokalizacja: Wa-wa
Mam pytanie o podstawki Sojuszników na potrzeby liczenia Motywacji. Wszyscy wiemy, że Sojusznicy dają tylko połowę Motywacji ("Zgrupowanie" str. 7).

Ale gdy tracimy podstawki takich Sojuszników, to na potrzeby obliczania strat Motywacji liczymy jedną podstawkę, a nie pół :) dobrze rozumuję?

_________________
Chętnych na grę w Wargamerze na Wilczej - zachęcam do umawiania się przez Facebook: https://www.facebook.com/groups/161946934396089/

Grupa założona dla Ligi OiM w sklepie Wargamera na Wilczej w Warszawie: https://www.facebook.com/groups/321975802031786/


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Czy dobrze rozumiem, nie rozumiem itd.
Post: pn lis 04, 2019 11:24 am 
Offline
Towarzysz/Companion
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 16, 2013 8:25 pm
Posty: 1285
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Też tak rozumuję :)

_________________
http://www.histogry.blogspot.com
MUZEALNE ARMIE: dywizja kozacka, dywizja RON, dwa podjazdy moskiewskie, podjazd tatarski, podjazd siedmiogrodzki, regiment piechoty cudzoziemskiej
TWORZY SIĘ: Dywizja marszałka koronnego Jerzego Sebastiana Lubomirskiego pod Krakowem, 1656


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Czy dobrze rozumiem, nie rozumiem itd.
Post: czw mar 04, 2021 11:13 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2021 12:51 am
Posty: 10
Czytam zasady furażu. Nie jest nic napisane o odległości znacznikow od budynku, czy wielkości budynków. Nie do końca jest to fajne, bo pozwala przy większych budynkach trzymać znaczniki przez obsadzenie piechotą. Czy wyszło do tego jakieś sprostowanie lub wyjaśnienie?

_________________
SZWEDZI
Zw/Re/Po
35 /14 / 7
TURCY i TATARZY
Zw/Re/Po
35 / 6 / 2
RON
Zw/Re/Po
20/3/ 2
SIEDMIOGRÓD
Zw/Re/Po
9 / 2 / 0
ZACHODNIA EUROPA
Zw/Re/Po
19 /1 /3


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Czy dobrze rozumiem, nie rozumiem itd.
Post: czw mar 04, 2021 11:23 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2021 12:51 am
Posty: 10
Ok doczytałem że podstawki w budynkach nie liczą się do kontroli.

_________________
SZWEDZI
Zw/Re/Po
35 /14 / 7
TURCY i TATARZY
Zw/Re/Po
35 / 6 / 2
RON
Zw/Re/Po
20/3/ 2
SIEDMIOGRÓD
Zw/Re/Po
9 / 2 / 0
ZACHODNIA EUROPA
Zw/Re/Po
19 /1 /3


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Czy dobrze rozumiem, nie rozumiem itd.
Post: pt mar 05, 2021 12:07 am 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 25, 2011 9:08 pm
Posty: 593
Poza tym, domki są poza obrębem furażu, tzn furaż to musi być 20x20 cm czystego terenu. Sam znacznik jest zaś tylko znacznikiem, liczy się jego miejsce, czyli środek tych 20x20 cm.

_________________
Blog: http://zgielk.blogspot.com/search/label/robson


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2857 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 282, 283, 284, 285, 286

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group