Ogniem i Mieczem - By Fire and Sword

Historyczna Gra Strategiczna - Historical Wargame
Dzisiaj jest czw wrz 20, 2018 6:23 pm

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Turnieje oficjalne - regulamin i zasady wsparcia.
Post: wt wrz 23, 2014 12:17 pm 
Offline
Sekretarz królewski/Royal secretary

Rejestracja: czw lut 25, 2010 12:55 am
Posty: 4302
Panowie, poniżej aktualizacja Oficjalnego Regulaminu Turniejowego. Jeśli chcecie, żeby organizowany przez Was turniej otrzymał wsparcie iconWG w postaci Dukatów oraz dawał punkty do rankingu, który wpływa na Waszą range na forum, prosimy o zastosowanie się do jego postanowień.

Na razie tylko w postaci wpisu na forum, po zakończeniu składu Potopu będzie w postaci ładnego pdfu :)
Wszelkie uwagi i pomysły poproszę na pw.

-----------------------------------------------------------------

Regulamin przyznawania punktów do rankingu za uczestnictwo w turniejach i ich organizację oraz wsparcia turniejów Dukatami Wargamera.

Turnieje Wojewódzkie podlegające sponsoringowi WARGAMERA oraz zaliczane do ligi, może zorganizować każdy gracz, o ile spełni następujące warunki:

• zobowiąże się do przeprowadzenia turnieju zgodnie z postanowieniami Oficjalnego Regulaminu Turniejowego OiM

http://oim.wargamer.pl/pl/download/28-o ... eczem.html

Obowiązują punkty 1,2,3 i 4 oraz punkt 5 (poza definicją Dukata). Punkt 6 zostaje zastąpiony przez zapisy niniejszego regulaminu.

Definicja Dukata z p. 5 zmienia się na następującą:

Dukaty to turniejowa „waluta” Wargamera. Ma ona dwie formy: fizyczną - metalowych monet - oraz wirtualną, czyli wpisy na forum Ogniem i Mieczem. Jeden dukat (zarówno w postaci fizycznej jak i wirtualnej) pozwala uzyskać zniżkę w wysokości 5 złotych w sklepach Wargamera na dowolny produkt znajdujący się w naszej ofercie. Można tę zniżkę łączyć z innymi promocjami, o ile w regulaminie danej promocji nie widnieje inny zapis albo nie otrzymacie innej informacji od pracowników sklepów Wargamera. Maksymalnie Dukatami można zapłacić do 20% ceny kupowanego towaru (maksymalny poziom zniżki na poszczególne produkty może być różnej wysokości - prosimy o sprawdzenie tej wartości z pracownikami sklepu). Warunkiem otrzymania dukatów wirtualnych jest posiadanie konta na forum gry. Dukaty mogą zostać także wymienione na modele bohaterów historycznych oraz modele kolekcjonerskie znajdujące się w Katalogu Dukatów.

• poinformuje Wargamera o chęci zorganizowania turnieju wraz ze wstępnymi założeniami (data, format), w tym celu należy wysłać prywatną wiadomość na oficjalnym forum Ogniem i Mieczem użytkownikowi Glorfindel;

• po uzyskaniu akceptacji Wargamera założy na forum gry wątek turniejowy z informacją o turnieju na 21 dni przed jego datą;

• w wątku turniejowym zbierze zapisy graczy pragnących wziąć udział w turnieju;

• minimalna ilość osób na turnieju wynosi 6 graczy (łącznie z organizatorem jeśli gra)

• organizator zobowiązany jest do przygotowania rezerwowej armii. Gdy na turnieju pojawi się nieparzysta liczba graczy
organizator (lub wyznaczona przez niego osoba) gra w turnieju.

• po zakończeniu rozgrywek organizator zamieści w wątku turniejowym relację zawierającą: listę graczy wraz z kolejnością zajętych miejsc i punktacją oraz zdjęcie grupowe uczestników turnieju oraz poinformuje o tym fakcie Glorfindela (przez prywatną wiadomość na forum).

• Wspomniana Lista graczy MUSI zawierać nicki z forum OiM w celu identyfikacji gracza.

• Gracze, aby otrzymać punkty do rankingu MUSZĄ być zarejestrowani w rejestratorze graczy na głównej stronie OiM.

Po turnieju, który spełni wszystkie ww. wymagania gracze oraz organizator otrzymają od Wargamera:

1. Dukaty na nagrody w ilości równej liczbie zgłoszonych graczy x 2; Zasady nagradzania Dukatami za zajęte miejsca znajdziecie w Katalogu Dukatów (p.5 „Nagrody”).
2. Wynagrodzenie dla organizatora w wysokości Dukata za głowę, czyli za każdego uczestnika wyjąwszy samego organizatora. W przypadku większej ilości organizatorów liczbę Dukatów dzielimy proporcjonalnie do liczby organizatorów.
3. Na turniejach o frekwencji przekraczającej 12 osób będziemy też przyznawać jeden Dukat „na pochowanie poległych” dla ostatniego gracza (jak na turniejach walnych)
4. Zdobyte Dukaty zostaną przyznane wirtualnie i dopisane do Waszego profilu na forum Ogniem i Mieczem, zatem warunkiem ich otrzymania jest rejestracja na forum.
5. W miarę możliwości wyślemy również katalogi oraz inne dostępne w danym momencie materiały promocyjne. Zaznaczamy, iż przedmioty wysyłane w ramach wsparcia nie są nagrodami. Nagrodami w turniejach są wyłącznie dukaty.

Banici

Osoby usunięte z forum Ogniem i Mieczem za działania niezgodne z regulaminem forum nie mogą brać udziału w oficjalnych i sponsorowanych przez firmę Wargamer turniejach. Udział banity w turnieju będzie skutkował:
- wstrzymaniem wsparcia turnieju – nie zostaną przyznane dukaty dla uczestników ani dla organizatorów
- nie będą przyznawane żadne punkty do rankingu na forum.
W chwili obecnej jest tylko 1 osoba będąca banitą. Organizatorzy turnieju będą na bieżąco informowani o liście osób, które zostały uznane za banitów i nie mogą brać udziału w sponsorowanych przez firmę Wargamer turniejach.

Za udział w turniejach przyznajemy też punkty, które wpływają na Wasze rangi na forum.

Punkty można otrzymać za:

• udział w turnieju - 1 pkt
• wygranie turnieju - 1 pkt dodatkowy
• wygranie turnieju walnego - 2 pkt dodatkowe
• zajęcie drugiego lub trzeciego miejsca na turnieju walnym - 1 pkt dodatkowy
• organizacja turnieju lub pokazu - 1 - 3 pkt, przy czym 2 punkty przyznajemy za organizację turnieju powyżej 20 osób, natomiast 3 za organizację turnieju powyżej 40 osób. Punkty za organizację może otrzymać jedna osoba za każde rozpoczęte 10 osób. Jeśli organizator bierze udział w turnieju, to może otrzymać punkty albo za organizację albo za udział w turnieju.

Poniżej lista rang forumowych wraz z punktami potrzebnymi do ich osiągnięcia.

1. Ciura obozowa (ranga startowa)
2. Pachołek - 2 pkt
3. Pocztowy - 6 pkt
4. Towarzysz - 10 pkt
5. Chorąży - 15 pkt
6. Namiestnik - 25 pkt
7. Porucznik - 35 pkt
8. Rotmistrz - 45 pkt
9. Pułkownik - 60 pkt
10. Regimentarz - gracz powyżej 60 pkt. z największą aktualnie ilością punktów

Aby otrzymać punkty do rankingu należy być zarejestrowanym w rejestratorze graczy na stronie OiM. Ważne: pseudonim i mail użyte podczas rejestracji muszą być dokładnie takie same jak te, których używacie na forum!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turnieje oficjalne - regulamin i zasady wsparcia.
Post: wt wrz 23, 2014 12:55 pm 
Offline
Chorąży/Ensign
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 23, 2009 11:47 am
Posty: 3577
Banici - mocna decyzja, bo właściwie wyklucza osobę usuniętą z forum z życia turniejowego w Polsce a co za tym idzie i często z gry wogóle.

Reszta to nic nowego ale dobrze, że np. wpis o płatności dukatami, który już obowiązywał w życiu, pojawił się w informacji o organizacji imprez.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turnieje oficjalne - regulamin i zasady wsparcia.
Post: wt wrz 23, 2014 1:20 pm 
Offline
Namiestnik

Rejestracja: pn maja 14, 2012 10:35 am
Posty: 1916
A można by zaktualizować w międzyczasie samego pdfa?

_________________
Bób, homar, włoszczyzna

Chcesz sprzedać/kupić od/wymienić figurki z bartomeuszem, to weź pod uwagę, że jest osobą, która wycofuje się z własnych ustaleń i w efekcie z handlu nici.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turnieje oficjalne - regulamin i zasady wsparcia.
Post: wt wrz 23, 2014 1:25 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 05, 2012 10:47 am
Posty: 470
@Misio
Bo ja wiem... Żeby na tym forum zostać persona non grata trzeba się wg mnie na prawdę postarać - uporczywie / złośliwie zamieszczać reklamy na forum lub nagminnie łamać regulamin. Granie PK też się liczy w razie czego jako udział w turnieju?

@Glorfindel
Jak wygląda sprawa z uaktualnianiem rang? Ewentualnie czy turnieje sprzed tej aktualizacji będą liczone?

_________________
"Chorągiew. Zdobyłem. Zdobyłem chorągiew. Nie znałem swojego męstwa..."
-----------------------------------------------------------------------

Galeria - viewtopic.php?f=17&t=1985&start=30


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turnieje oficjalne - regulamin i zasady wsparcia.
Post: wt wrz 23, 2014 1:46 pm 
Offline
Sekretarz królewski/Royal secretary

Rejestracja: czw lut 25, 2010 12:55 am
Posty: 4302
piotroslav pisze:
A można by zaktualizować w międzyczasie samego pdfa?


Nie bardzo, Raff zajmuje się teraz tylko "Potopem".

Cytuj:
Granie PK też się liczy w razie czego jako udział w turnieju?


PK? Przepraszam nie rozumiem :(

Cytuj:
@Glorfindel
Jak wygląda sprawa z uaktualnianiem rang? Ewentualnie czy turnieje sprzed tej aktualizacji będą liczone?


Oczywiście, aczkolwiek większa ilość punktów dla organizatorów dużych imprez wchodzi w życie od dziś, bo to nowy zapis.
Czekam na podesłanie wyników 3 turniejów i jutro robię aktualizację.

te wyniki mam i wrzucę na 100%

Kraków 17 maja
Wrocław 25 maja
Poznań 31 maja
Chorzów 14 czerwca
Lublin 30-31 sierpnia
Wrocław 31 sierpnia
Leszno 13 września
Chorzów 20 września

a na te czekam i jak nie dostanę dziś, to dodam dopiero po następnej aktualizacji.

Warszawa 31 maja
Warszawa 12 lipca
Leszno 12 lipca


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turnieje oficjalne - regulamin i zasady wsparcia.
Post: wt wrz 23, 2014 2:06 pm 
Offline
Chorąży/Ensign
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 30, 2012 1:59 pm
Posty: 237
a jest gdzieś dostępny większy ranking niż top 10?


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turnieje oficjalne - regulamin i zasady wsparcia.
Post: wt wrz 23, 2014 2:14 pm 
Offline
Sekretarz królewski/Royal secretary

Rejestracja: czw lut 25, 2010 12:55 am
Posty: 4302
Niestety nie. Jeśli da się coś z tym zrobić, to zrobimy, ale jak wszystko inne pewnie będzie musiało poczekać do premiery "Potopu".

W razie co będę zawsze mógł powiedzieć, ile kto ma punktów (tylko proszę nie pytajcie zanim nie zrobię aktualki, bo i tak będę miał kilka ogłoszeń parafialnych związanych z rankingiem:))


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turnieje oficjalne - regulamin i zasady wsparcia.
Post: wt wrz 23, 2014 8:21 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower

Rejestracja: pn lis 28, 2011 4:05 pm
Posty: 124
Skoro macie bazę danych graczy, to co za problem wygenerować zapytanie typu
Kod:
SHOW TABLE gracze ORDER BY wynik DESC

i umieścić w kodzie php do wyświetlania na stronie?


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turnieje oficjalne - regulamin i zasady wsparcia.
Post: wt wrz 23, 2014 10:28 pm 
Offline
Rotmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 14, 2012 12:09 am
Posty: 677
Lokalizacja: Chorzów
MiSiO pisze:
Banici - mocna decyzja, bo właściwie wyklucza osobę usuniętą z forum z życia turniejowego w Polsce a co za tym idzie i często z gry wogóle.

Reszta to nic nowego ale dobrze, że np. wpis o płatności dukatami, który już obowiązywał w życiu, pojawił się w informacji o organizacji imprez.

W pełni zgadzam się z MiSiO- ban na forum nie powinien być równoznaczny z banem na turnieje.
Gracz niezależnie czy jest zarejestrowany, zbanowany, nie utworzył jeszcze konta na forum lub "przyszedł z ulicy" zobowiązany jest przestrzegać zasad gry oraz zachowywać się w kulturalny, zgodny z duchem imprezy sposób (nad tym wszystkim czuwa sędzia- który w przypadku uznania "przewinienia" ma prawo ukarać gracza z wykluczeniem włącznie)- tyle według mnie wystarczy a zapis o banie jest zbędny..
Jeśli zaś w Waszej opinii to mało to proponuję zmienić zapis na taki, że zbanowany gracz nie może brać udziału w turniejach organizowanych przez iconWG a na pozostałych turniejach wspieranych przez iconWG nie może pełnić funkcji organizatora ani sędziego, będąc zaś graczem nie otrzyma dukatów oraz punktów do rankingu.
Jeżeli na turnieju pojawi się zbanowany gracz to brak wsparcia WG razi w pozostałych uczestników :-(


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turnieje oficjalne - regulamin i zasady wsparcia.
Post: wt wrz 23, 2014 11:14 pm 
Offline
Porucznik/Lieutenant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 28, 2011 11:49 am
Posty: 1778
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Uważam, że pomysł Rahumene jest dobry. Lepiej, żeby zbanowany gracz został pominięty przy wręczaniu nagród, niż wykluczył całe wsparcie dla wszystkich uczestników.

_________________
Z mięs, najbardziej lubię armatnie...
iconTUR iconTAT iconTRA


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group