Ogniem i Mieczem - By Fire and Sword

Historyczna Gra Strategiczna - Historical Wargame
Dzisiaj jest śr gru 02, 2020 7:52 am

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Uwagi uzytkowników
Post: ndz lis 29, 2009 6:55 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 08, 2009 5:11 am
Posty: 549
Lokalizacja: Częstochowa
błąd w ustawianiu zezwoleń. Zmienialiśmy coś i coś sie przestawiło nie tak jak trzeba.
Zaraz naprawię.


Teraz powinno działać.

_________________
Pożegnanie z metalem.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Uwagi uzytkowników
Post: ndz lis 29, 2009 9:27 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 27, 2009 5:20 pm
Posty: 455
Lokalizacja: Toruń
dzięki Akhad, już jest wszystko w porządku :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Uwagi uzytkowników
Post: ndz lis 29, 2009 9:49 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:14 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Gród Bródno
Ekchm, nie czytałem całości, ale skoro jest błąd, czy może nawet nie błąd, a błędzik, to napiszę.
W opisie Tatarów tu -> http://www.ogniemimieczem.wargamer.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=270&Itemid=78 jest napisane:
"Ponadto Tatarzy boją się także broni palnej – ostrzelani z bliska często rzucają się do panicznej ucieczki."
Ja bym postulował usunięcie "ponadto" albo "także", bo jakoś to nie brzmi i powtórzenie w zasadzie.
pozdrawiam.

_________________
Hej, Gerwazy...DAJ KAMIENIA!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Uwagi uzytkowników
Post: ndz lis 29, 2009 9:57 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 08, 2009 5:11 am
Posty: 549
Lokalizacja: Częstochowa
Przyjęte :), zostanie poprawione.

_________________
Pożegnanie z metalem.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Uwagi uzytkowników
Post: pn gru 14, 2009 1:59 am 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 14, 2009 9:36 pm
Posty: 225
Lokalizacja: W-wa
mam problem zw. z PMkami - po wyslaniu pojawily mi sie w folderze 'do wyslania' i caly czas tam tkwia. ponowne wysylanie niczym nie skutkuje. co wiecej, data wyslania podana jest pare godzin do przodu. z poczatku myslalem, ze moze jest jakis limit wysylania w okreslonym czasie (co byloby dziwne, ale ktoz to wie), ale gdy minal czas wyslania, status wiadomosci sie nie zmienil.
cala sprawa jest o tyle dziwna, ze pierwsza PMke puscilem i od razu pojawila sie w wyslanych, ale juz druga (wyslana od razu po pierwszej) i trzecia wyladowaly w folderze 'do wyslania'. nawet nie wiem, czy faktycznie PMki sa w zawieszeniu, czy jednak dotarly do adresata, ale z jakiegos powodu nie wyeksportowaly sie z 'do wyslania' do 'wyslane' - tu moglby pomoc Parufka, bo PMki szly do niego ;). pierwsza PMka (ta udana) poszla do Doriana, dwie nastepne (te klopotliwe) do Parufki.

P.S. a powiadomien mailowych jak nie bylo, tak nie ma :(


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Uwagi uzytkowników
Post: pn gru 14, 2009 1:18 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 08, 2009 5:11 am
Posty: 549
Lokalizacja: Częstochowa
PM "wiszą" nim odbiorca ich nie odbierze.
Ew. masz zapełnioną skrzynkę. Jest ustawiony limit 50 PM na skrzynke, juz miałem skarge żeby to zwiększyć i zwiększe w najbliższej przyszłości.

_________________
Pożegnanie z metalem.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Uwagi uzytkowników
Post: pn gru 14, 2009 4:15 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 14, 2009 9:36 pm
Posty: 225
Lokalizacja: W-wa
skrzynki nie mam zawalonej, bo sa tam dwie wiadomosci odebrane, jedna wyslana i dwie do wyslania. pewnie przyczyna wobec tego jest fakt nieodebrania wiadomosci. zeby to stwierdzic to faktycznie Parufka musi sie wypowiedziec ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Uwagi uzytkowników
Post: pn gru 14, 2009 8:13 pm 
Offline
Regimentarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 28, 2009 11:01 pm
Posty: 155
Lokalizacja: Kraków
Spokojnie Szaman,
miałem to jakiś czas temu, poprostu użytkownik do którego wysłałeś-musi przeczytać-ot cała tajemnica. Ja w związku z tym wysłałem kiedyś ze 4 takie same wiadomości, piekląc sie i główkująć, póki Jego Wysokość Akhad mnie nie oświecił.

_________________
Mówią o mnie- Strażnik............szczegółów


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Uwagi uzytkowników
Post: pn gru 14, 2009 9:49 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 14, 2009 9:36 pm
Posty: 225
Lokalizacja: W-wa
Klemens pisze:
Spokojnie Szaman,
miałem to jakiś czas temu, poprostu użytkownik do którego wysłałeś-musi przeczytać-ot cała tajemnica. Ja w związku z tym wysłałem kiedyś ze 4 takie same wiadomości, piekląc sie i główkująć, póki Jego Wysokość Akhad mnie nie oświecił.

dzieki - ale przyznaj, rozwiazanie na forum dosc nietypowe ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Uwagi uzytkowników
Post: wt gru 15, 2009 8:28 am 
Offline
Pachołek/Camp servant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 28, 2009 7:25 am
Posty: 332
Wiesz, jak dla mnie akurat dość typowe, przywykłem do tego na wielu forach. W ten sposób przynajmniej wiem, czy ktoś odebrał wiadomość.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group