Ogniem i Mieczem - By Fire and Sword

Historyczna Gra Strategiczna - Historical Wargame
Dzisiaj jest sob lut 17, 2018 9:28 pm

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Armia królewskiego miasta Gdańska - dyskusje i porady
Post: pt wrz 08, 2017 10:57 am 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 05, 2012 10:47 am
Posty: 397
Testuje dzisiaj zgrupowanie GDA ;)

Podobne do Swawolnikowego, ale wezmę muszkieterów zamiast milicji.

_________________
"Chorągiew. Zdobyłem. Zdobyłem chorągiew. Nie znałem swojego męstwa..."
-----------------------------------------------------------------------

Galeria - viewtopic.php?f=17&t=1985&start=30


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Armia królewskiego miasta Gdańska - dyskusje i porady
Post: sob gru 30, 2017 4:18 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 30, 2017 4:03 pm
Posty: 15
jako osoba zainteresowana graniem w OiM jako iconGDA mam kilka pytań
Czy istnieje jakiś konketny powód dla którego gdańska piechota najemna nie zna kontrmarszu? Z kreatora armii wynika że każda inna formacja tego typu tę taktykę opanowała.
Czy są jakiekolwiek plany na gdańskie kości i znaczniki czy trzeba korzystać ze znaczników RON?
W kreatorze armii jest napisane że konna milicja ma arkebuzy, z kolei modele milicji takowych nie posiadają, to jak w końcu z tymi arkebuzami?
Czy zasada "Ludzie nieumiejętni i niewprawieni w boju" jest równowarta z zasadą "milicja"? Jeśli nie to co ona daje? (swoją drogą wygodniej by było jakby kreator armii zawierał objaśnienia wszystkich zasad specjalnych w podjeździe, nie tylko kilku ogólnych)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Armia królewskiego miasta Gdańska - dyskusje i porady
Post: pn sty 01, 2018 2:14 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 04, 2013 12:10 am
Posty: 1063
Lokalizacja: Lublin
etervigila pisze:
jako osoba zainteresowana graniem w OiM jako iconGDA mam kilka pytań
Czy istnieje jakiś konketny powód dla którego gdańska piechota najemna nie zna kontrmarszu? Z kreatora armii wynika że każda inna formacja tego typu tę taktykę opanowała.
Czy są jakiekolwiek plany na gdańskie kości i znaczniki czy trzeba korzystać ze znaczników RON?
W kreatorze armii jest napisane że konna milicja ma arkebuzy, z kolei modele milicji takowych nie posiadają, to jak w końcu z tymi arkebuzami?
Czy zasada "Ludzie nieumiejętni i niewprawieni w boju" jest równowarta z zasadą "milicja"? Jeśli nie to co ona daje? (swoją drogą wygodniej by było jakby kreator armii zawierał objaśnienia wszystkich zasad specjalnych w podjeździe, nie tylko kilku ogólnych)


na kości bym nie liczył. Nikt nie gra chyba gdańskiem po za 1 osobą chyba więc od strony ekonomicznej jest to nieopłacalne.
Arkebuzy nie należą do wysiwigu więc nie przejmuj się, że modele ich nie posiadają.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Armia królewskiego miasta Gdańska - dyskusje i porady
Post: ndz sty 07, 2018 4:22 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower

Rejestracja: pt sty 05, 2018 5:17 pm
Posty: 11
też chcę ich mieć! iconGDA iconGDA iconGDA iconGDA iconGDA dywizje na 100% iconGDA iconGDA










armie na czasie: iconRON iconTAT


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group