Ok, znalezione - stare FAQ (mniemam, że ciągle aktualne)
92. Czy z zasady "Zawsze obsadzać..." Siedmiogród może obsadzić wzgórze, które częściowo znajduje się na jego połowie (oczywiście tę część, która znajduje się na jego połowie)? Jeżeli tak, to czy może obsadzić w ten sposób wzgórze w scenariuszu Zajęcie Pozycji.
Odp. Można obsadzać tylko wzgórza znajdujące się w całości na połowie Gracza. Dodatkowo, nie można obsadzać wzgórza, na którym przeciwnik wystawił swoją Jednostkę.
_________________ "Chorągiew. Zdobyłem. Zdobyłem chorągiew. Nie znałem swojego męstwa..." -----------------------------------------------------------------------
Galeria - viewtopic.php?f=17&t=1985&start=30
|