Ogniem i Mieczem - By Fire and Sword

Historyczna Gra Strategiczna - Historical Wargame
It is currently Wed Nov 20, 2019 9:24 pm

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ostrzeżenie dla kupujących
PostPosted: Mon Apr 08, 2019 1:44 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
User avatar

Joined: Sat Nov 10, 2018 3:27 pm
Posts: 61
Location: Słubice/Lubuskie
Witam
Zakładam temat żeby przestrzec wszystkich przed sklepem Veto . Zamówiłem u nich figurki do OiM z oznaczeniem"na zamówienie termin do 14 dni" , po 2 tygodniach od złożenia zamówienia status wciąż był "w oczekiwaniu na dostawe" więc zadzwoniłem do nich i usłyszałem coś w stylu "to nie nasza wina hurtownia ma opuznienia" . Myśle sobie ok no ale minoł kolejny tydzień (3) a tu dalej bez zmian więc zadzwoniłem do nich jeszcze raz tym razem usłyszałem "hurtownia miała problem ale już wysłali za 3 dni będzie , jak tylko dostaniemy list przewozowy będziemy pana informować meilowo" ale minoł kolejny tydzien(4) a tu dalej eho więc skorzystałem z okazji że na swojej stronie na Facebooku chwalili się że szykują się do udziału w jakiś targach w krakowie i napisałem komentarz" czy będą tam Państwo chwalić się że 2 tygodniowa dostawa trwa przeszło miesiąc?" i zamiast uzyskać jakąś odpowiedz dostałem blokade komentowania ich postów . Jako że tak mnie potraktowali anulowałem zamówienie i napisałem że opisze tą sytuacje co właśnie czynie ku przestrodze dla innych .


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Ostrzeżenie dla kupujących
PostPosted: Mon Apr 08, 2019 8:18 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower
User avatar

Joined: Sat Nov 10, 2018 3:27 pm
Posts: 61
Location: Słubice/Lubuskie
Dostałem odpowiedz od właściciela sklepu na border primces . Nie omieszkałem odpisać całość wklejam tu:
PiotrB napisał(a):
Dzień dobry :?
Zostałem zaalarmowany, że źle się tu o nas pisze. No przykre ale internet wszystko przyjmuje.
Rozmawiałem z kolegami którzy "prowadzili " sprawę tych zamówień.
Od razu napiszę, że nie będę się wdawał w żadne dyskusje a adminów proszę o zamknięcie topiku.

Fakty:
2 złożone zamówienia, jedno 2019-03-09 a drugie 2019-03-29 .
Oba zamówienia zawierały figurki z systemu Ogniem i Mieczem. Ja oczywiście rozumiem, że można się zdziwić , że polski producent nie ma czegoś ze swojej własnej gry ale niestety tak się właśnie złożyło. Został Pan poinformowany o tym mialowo i telefonicznie. Powiedzieliśmy Panu, że nie wiemy kiedy producent zechce wyprodukować to co Pan zamówił a ściślej mówiąc jednego blisterka kozaków z dwóch zamówień. Pytaliśmy czy chce Pan zrezygnować czy będzie Pan czekał? Powiedział Pan , że będzie czekał. Samych maili jest kilka a było też kilka rozmów telefonicznych. Raz Pan do nas dzwonił a raz my do Pana i to na trzy dni przed zdarzeniem które Pan tu opisuje. O jakim więc barku kontaktu mówimy? Dużo można nam zarzucić ale nie brak kontaktu. Każdy klient ma swoją kartę (taką wydrukowaną fizycznie) i ludzie którzy odpisują na maile czy odbierają telefony fizycznie to zapisują ;)
Następnie zechciał Pan (3 dni po kontakcie) przy poście o TARGACH KSIĄŻEK I PLANSZÓWEK uprzejmie skomentować CZY NA TYCH TARGACH BĘDZIEMY INFORMOWAĆ KLIENTÓW ŻE ZAMÓWIENIA KTÓRE MAJĄ STATUS DO 2 TYGODNI SĄ PRZEZ NAS REALIZOWANE PRZEZ MIESIĄC?
Nie można było napisać do nas jeszcze raz? Jeszcze raz zadzwonić?
Nasi moderatorzy z automatu blokują takie wypowiedzi na naszych stronach biznesowych jak i również blokują osoby które tak piszą. Czy słusznie czy nie ...pozostawię do oceny innych :) W każdym razie , delikatnie mówiąc ni z gruchy ni z pietruchy zechciał Pan się wypowiedzieć w jakimś naszym wątku , na naszej stronie i moderator który miał dyżur stwierdził że to próba hejtu. Zresztą podobnie jak ta wypowiedź na tym forum. Jeśli jest jakiś problem , a to się czasem zdarza to trzeba skontaktować się z nami. Jak sam Pan tego doświadczył dzwoniąc czy pisząc do nas. Jak czegoś nie ma to nie ma. Ale wiedział Pan o tym, w każdej chwili mógł Pan zrezygnować z zamówienia co zresztą Pan uczynił. Na każdym etapie była informacja od nas.
Pozdrawiam ;)
Debran
3 dni przed "zdarzeniem" jak to Pan określił(a była to sieroda gwoli ścisłości) dzwoniłem i dostałem informacje od Pana tudzież od pracownika " paczka już została do nas wysłana , jak tylko dostaniemy list przewozowy napiszemy do Pana meila z konkretami" a na FB napisałem w sobote o ok 22(?) bo nie dostałem obiecanej informacji z KONKRETNYM terminem realizacji(który był mi obiecany) .
Rasumując Tak jak Pan zauwarzył niech inni ocenią czy podejście "będzie jak będzie"/"już idzie ....już idzie....już jest blisko" to dobry kątakt z klientem , zasadność Bana na FB i moje pretensje jako takie .

P.S. "Od razu napiszę, że nie będę się wdawał w żadne dyskusje a adminów proszę o zamknięcie topiku." to też kolejny przykład dobrego kątaktu? No i tak zamiast przyznać się do jakiejś odpowiedzialności lepiej powiedzieć:"Ale wiedział Pan o tym, w każdej chwili mógł Pan zrezygnować z zamówienia co zresztą Pan uczynił"
P.S.2 Czy Pan mi zarzuca nie trzymanie się faktów?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group