Ogniem i Mieczem - By Fire and Sword

Historyczna Gra Strategiczna - Historical Wargame
Dzisiaj jest wt gru 12, 2017 8:36 am

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Turniej DYWIZJA+PODJAZD Warszawa 29.06.2013
Post: ndz cze 02, 2013 7:14 am 
Offline
Strażnik Wielki Koronny
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 13, 2009 3:04 pm
Posty: 1762
Lokalizacja: Mazowiecki Zaścianek
Czołem Waszmościom!

Witajcie

Mam zaszczyt zaprosić was na Dziewiąty Oficjalny Turniej OiM który jest już drugim turniejem na którym będzie można zagrać na poziomie DYWIZJA.

Termin: 29.06.2013
Miejsce: Warszawa
Szkoła podstawowa nr 343, ul. Kopcińskiego 7
Sędzia główny: Rafał Szwelicki
Wpisowe wynosi: 20zł od pary lub 10 od pojedynczej osoby.

Jak dojechać:

Wsiadamy do metra które mamy najbliżej. Wysiadamy na stacji Imielin, udajemy się na przystanek autobusowy przy Multikinie i jedziemy tym środkiem komunikacji dwa przystanki (autobusami linii 148, 179, 185, 192 lub 503). Dla sportowców lubiących chodzić pieszo zapraszamy na piechotkę. Wolnym marszem czyli z Taborem jesteśmy w stanie dotrzeć w 15 minut.

Mapka:

Obrazek

Regulamin:

Malowanie
Pomalowana armia minimum 85% podstawek, a pozostałe 15% podstawek może być tylko w podkładzie.

Obowiązują zasady WYSIWYG (What You See Is What You Get):
1. Obowiązuje całkowity zakaz proxowania - tzn. wystawiania jako modele danej formacji modeli innych formacji.
2. Jest to turniej organizowany przez firmę Wargamer i gramy na nim modelami firmy Wargamer. Nie dotyczy to terenu, przeszkód i umocnień polowych.
3. WYSIWYG nie obejmuje tarcz/kałkanów i arkebuzów (w przypadku jazdy). Jest to wyposażenie na tyle mało widoczne, że nie wprowadza to zamieszania. Jednocześnie gracz, który ma pełen WYSIWYG (kałkany tylko u doborowych formacji etc) otrzymuje premię - dodatkowy punkt do klasyfikacji końcowej. Dodatkowo patrz niżej.

Format

- Gramy pierwszą bitwę na poziomie Podjazd a drugą na poziomie Dywizja (Maksymalna siła dywizji to 50 PS) z wykorzystaniem materiałów z podręcznika „Ogniem i Mieczem”.

- W bitwie dywizyjnej punkty zdobyte w pierwszej turze dodawane są do punktów wystawianego zwiadu. W przypadku par jest to najwyższa wartość punktów zdobytych przez parę w podjeździe. W przypadku graczy pojedynczych jest to ich wynik z walki w podjeździe

- Gramy na limitowaną (zapisywaną) amunicję i wszystkie zasady opcjonalne (z wyjątkiem zasady: Rzuty uśrednione), chyba że obaj gracze nie chcą danej zasady stosować.

Zgłoszenia

Prosimy o zgłaszanie się par pod następujący adres mailowy oim [at] wargamer [kropka] pl w następującym porządku:

1. Imię i Nazwisko obu graczy
2. Miasto/Miasta
3. Armie obu graczy
4. Podjazdy i Dywizje- do każdego z nich trzeba policzyć:
a) Siłę Podjazdu
b) Punkty zwiadu
c) Siła dywizji z wyszczególnionymi poszczególnymi pułkami i ich punktami siły

oraz umieszczenie informacji o zgłoszeniu w niniejszym temacie podając nację którą para zagra na turnieju

Za nadesłanie tych informacji do dnia 27.06.2013 r. para/gracz otrzyma 1 punkt do klasyfikacji końcowej.

Harmonogram turnieju

9.00 - 9.30 - Rejestracja Graczy
9.45 - 11.30 - Pierwsza Bitwa: Podjazd
11.45 - 17.45 - Druga Bitwa: Dywizja
18.00 Zakończenie Turnieju i wręczenie nagród

Zasady i Armie

- Na turnieju można korzystać z list armii opublikowanych na stronie Wargamera.

- Obowiązują uściślenia zasad czyli FAQ i errata dostępne tak na forum jak i stronie Wargamera.

- Gracze powinni przygotować karty podjazdu i pułków zgodnie z zasadami (policzenie siły podjazdu, punktów zwiadu itd.)

W pierwszej bitwie gracze grają oddzielnie z parą przeciwną/graczem przeciwnym na poziomie Podjazd na oddzielnych stołach. W drugiej bitwie gracze w parze/pojedynczy gracze dowodzą armią na poziomie Dywizja. Armia musi być zgodna z wymogami organizacyjnymi tego poziomu. Dopuszczalne są pary sojusznicze pod warunkiem że w drugiej bitwie w Dywizji znajdzie się obowiązkowo Pułk posiłkowy.

Przykład:

Czesio i Jasio startują razem w turnieju jako Kozacy. Czesio wystawia w podjeździe swoich Kozaków a Jasio Tatarów. Aby ich Dywizja na potrzeby turnieju była legalna w ich armii musi znaleźć się Czambuł Mirzy tak więc ich dywizja musi mieć 4 pułki.

- Pary przynoszą ze sobą poza niezbędnymi figurkami także umocnienia polowe w ilości takiej, jaką mogą potrzebować dla swojego podjazdu. Jeżeli nie będą oni posiadali takowych umocnień nie mogą ich wystawić. Umocnienia muszą być pomalowane.

- Pary w turze pierwszej będą rozlosowane tak, aby na jednym stole nie spotykały się 2 takie same armie. Można rzucić Parze wyzwanie, należy to jednak zgłosić odpowiednio wcześniej sędziemu. Po pierwszej turze Pary grają z przeciwnikami dobieranymi na podstawie ilości zdobytych punktów z uwzględnieniem historycznych przeciwników.

Scenariusze

Jest 5 scenariuszy (rodzajów bitew) i każda ma zadanie główne i 1-2 zadania dodatkowe. Zadanie główne daje punkty zwycięstwa i jest rozstrzygane na koniec bitwy, wypełnianie zadań dodatkowych przynosi dodatkowe Punkty Złamania dla armii przeciwnika.

Rodzaje bitew i zadania w nich:
1-2: Bój spotkaniowy – Do ataku!, Atak na tyły
3-4: Bitwa manewrowa – Wymanewrowanie, Dominacja
5-6: Obrona pozycji – Kontrola, Dominacja, Kluczowa pozycja
7-8: Wyniszczenie – Pobicie przeciwnika, Dominacja, Atak na tyły
9-0: Opóźnienie – Oderwanie się, Kluczowa pozycja

Procedura wyboru scenariusza:
1 Obaj gracze podają jaką mają siłę swoich dywizji. Słabszy gracz rzuca 3 kośćmi i wybiera jeden z wyników który scenariusz chce rozegrać. Jeżeli obaj gracze mają taka sama liczbę punktów wówczas grają scenariusz Bój spotkaniowy.
2 Jeżeli różnica w punktach siły pomiędzy graczami wynosi 8 lub mniej wówczas należy odrzucić wyniki oznaczające scenariusze Wyniszczenie i Opóźnienie.

1-2 Bój spotkaniowy

Zadanie główne: Do ataku! – Obaj gracze rozliczni są wg punktacji Atakującego (s. 166).
Zadanie dodatkowe: Atak na tyły
Uwagi:
W tym scenariuszu na początku rozstawiana jest tylko Straż Przednia (dodatkowo nie obowiązują w nim zasady Zwiadu). Na koniec pierwszej tury rozstawiany jest dowolny pułk (poza Siłami Głównymi) i Wódz Naczelny. Na koniec trzeciej tury rozstawiane są Siły Główne, artyleria, tabory i wszystkie jednostki dodatkowe (nie mogą one zostać dołączone do żadnego z pułków – muszą działać pod komendą Wodza Naczelnego). Pozostałe pułki rozstawia się w 4-tej i ew. 5-tej turze. Słabszy gracz może wystawić jeden pułk na koniec drugiej tury – jeżeli ma więcej niż 3 pułki, to nie mogą to być Siły Główne. Jeżeli ma 3 pułki to może na koniec drugiej tury je rozstawić, ale artyleria, tabory i jednostki dodatkowe są rozstawiane dopiero na koniec trzeciej.
W tym scenariuszu Słabszy może wybierać tylko taktyki Ogólne. Przy losowaniu Dodatkowych Efektów, efekt Panika zamieniany jest na Niezadowolenie, a Opóźnienie na Straty marszowe.
Koniec bitwy: 10 tur, albo w chwili gdy na stole nie ma nie zniesionych pułków przeciwnika (nawet jeżeli jakieś pozostają wciąż w Odwodach).

3-4 Bitwa manewrowa

Zadanie główne: Wymanewrowanie – Jeden z graczy postanawia obejść pozycje przeciwnika. Aby określić który, gracze liczą punkty:
2 pkt za każdy pułk jazdy (taki, który ma tylko podstawki jazdy)
1 pkt za każdy pułk mieszany (w którym jest jazda i piechota), o ile piechoty nie jest co najmniej 2 razy więcej podstawek niż jazdy.
0 pkt za każdy pułk pieszy (taki w którym jest tylko piechota, lub jest co najmniej 2 razy więcej piechoty niż jazdy
Jednostki dodatkowe nie liczą się do tych obliczeń, artyleria i tabory odejmują 1 pkt za każde 2 działa (za wyjątkiem dział regimentowych) albo wozy.

Gracz który ma więcej punktów otrzymuje zadanie wymanewrowania przeciwnika. Wybiera jeden z narożników stołu przeciwnika. Może opuszczać swoimi jednostkami pole bitwy przy wybranym narożniku (przez dowolną krawędź w odległości do 40 cm od narożnika):
Obrazek
Na koniec bitwy otrzymuje on 1 pkt za każde 8 podstawek, które opuszczą pole bitwy przez tę krawędź (max 4 punkty) i dodatkowo 1 pkt za każdego Dowódcę Pułku lub Wodza Naczelnego (max 2 pkt).

Zadanie dodatkowe: Dominacja (tylko gracz wymanewrowujący przeciwnika).
Uwagi: Brak
Koniec bitwy: 8 tur

5-6 Obrona pozycji

Zadanie główne: Kontrola – Aby wykonać to zadanie Atakujący musi po zakończeniu bitwy kontrolować teren leżący pomiędzy krawędzią pola bitwy należącą do Obrońcy a środkiem stołu. Strefa ta podzielona jest na 6 równych części (patrz diagram). Za każda kontrolowaną strefę Atakujący otrzymuje 1 punkt. Aby strefa została uznana za kontrolowaną przez gracza musi on mieć w niej przynajmniej 3 razy więcej podstawek (nie licząc Dowódców) niż przeciwnik. Minimalna ilość podstawek zapewniająca kontrolę to 3. Każda nie kontrolowana przez Atakującego strefa to 1 punkt dla Obrońcy. W scenariuszu tym nie może zostać użyta taktyka Walka wzdłuż stołu.
Obrazek
Zadanie dodatkowe: Dominacja (tylko Atakujący może wykonać to zadanie), Kluczowa pozycja
Uwagi: Brak
Koniec bitwy: 8 tur

7-8 Wyniszczenie

Zadanie główne:Pobicie przeciwnika – Jeden z graczy jest Obrońcą, drugi Atakującym (Słabszy wybiera). Obowiązuje punktacja ze s 166.
Zadanie dodatkowe: Dominacja, Atak na tyły (tylko Atakujący może wykonać te zadania)
Uwagi: Brak
Koniec bitwy: 8 tur

9-0 Opóźnienie

Zadanie główne: Oderwanie się – Słabszy gracz musi opóźnić siły przeciwnika. Otrzymuje punkty za opuszczenie pola bitwy przez własne jednostki, a traci gdy przeciwnik przejdzie przez jego krawędź. Punkty otrzymuje się następująco:

Słabszy - 1 pkt za każde 8 podstawek, które opuszczą pole bitwy przez własną krawędź pola bitwy i dodatkowo 1 pkt za każdego Dowódcę Pułku lub Wodza Naczelnego. Punktów nie otrzymuje się za jednostki, które Uciekły, nie możesz też dostać więcej punktów za Dowódców niż za podstawki.
Silniejszy – 1 pkt za każde 5 podstawek, które opuszczą pole bitwy przez krawędź przeciwnika i dodatkowo 1 pkt za każdego Dowódcę Pułku lub Wodza Naczelnego. Punktów nie otrzymuje się za jednostki, które Uciekły, nie możesz też dostać więcej punktów za Dowódców niż za podstawki.
Jeżeli na stole pozostały już tylko jednostki jednego gracza, to dalej toczy się grę (może on próbować opuścić pole bitwy swoimi jednostkami). Stół można zacząć opuszczać dopiero od 6-tej tury.

W scenariuszu tym nie może zostać użyta taktyka Walka wzdłuż stołu
Zadanie dodatkowe: Kluczowa pozycja
Uwagi: Brak
Koniec bitwy: 8 tur

Zadania dodatkowe:

Wykonywanie tych zadań zmienia sytuację na polu bitwy. Jeżeli się spełnia ich założenia to przeciwnik otrzymuje dodatkowe Punkty Złamania. Część z tych zadań (np. Dominacja czy Kluczowa pozycja) może dawać Punkty złamania tylko przez krótki czas (dopóki spełnia się ich założenia).

Dominacja – Aby wykonać to zadanie należy kontrolować strefę rozstawienia przeciwnika. Strefa rozstawienia podzielona jest na 3 części. Skrzydła to strefa rozstawienia przeciwnika szerokości 40cm z lewej i prawej strony. Centrum to pozostały po odjęciu skrzydeł obszar. Kontrolowanie skrzydła daje 1 Punkt Złamania dla wszystkich pułków armii przeciwnika. Kontrola centrum daje 3 Punkty Złamania.
Strefę uznaje się za zajętą gdy przewaga liczebna (w ilości podstawek) nad jednostkami przeciwnika jest przynajmniej 3 krotna.

Atak na tyły – Aby wykonać to zadanie należy wyprowadzić swoje jednostki przez krawędź pola bitwy należącą do przeciwnika. Za każde 5 podstawek, które opuszczą pole bitwy przez krawędź przeciwnika i dodatkowo 1 pkt za każdego Dowódcę wszystkie pułki przeciwnika otrzymują 1 Punkt Złamania. Punktów nie otrzymuje się za Jednostki, które Uciekły, nie możesz też dostać więcej punktów za Dowódców niż za podstawki.

Kluczowa pozycja – W scenariuszu w którym jest to zadanie dodatkowe, należy umieścić jedną kluczową pozycję. Jeżeli na stole jest rzeka to każde przejście jest kluczową pozycją i innych się nie wystawia. W pozostałych przypadkach Atakujący wystawia kluczową pozycję (wzgórze) w odległości max 15 cm od strefy rozstawienia przeciwnika. Za każdą kluczową pozycję zajętą przez Atakującego każdy pułk Obrońcy otrzymuje 2 Punkty Złamania. Kluczowa pozycja jest zajęta, jeżeli w 20 cm od jej środka Atakujący ma przynajmniej 3 razy więcej podstawek niż Obrońca.

Punktacja

Zdobywanie punktów za gry w pierwszej bitwie odbywa się na standardowych zasadach podjazdu. W bitwie drugiej punkty otrzymujemy za
a) Straty lub ich brak (max. 6P do zdobycia)
b) Za punktacje atakujący obrońca (max. 6p do zdobycia)
c) Za scenariusze (max. 6p do zdobycia)

Różnica w Małych Punktach określa wynik walki. W nawiasach podane są Duże Punkty, które zdobywa się zależnie od osiągniętego wyniku.

-13 i mniej – historyczna klęska, (0-6)
-12 do – 7 – strategiczna przegrana, (1-5)
-6 do -2 – taktyczna przegrana, (2-4)
-1 do +1 – starcie nie rozstrzygnięte, (3-3)
+2 do +6 – taktyczne zwycięstwo, (4-2)
+7 do +12 – zwycięstwo strategiczne, (5-1)
13 i więcej - zwycięstwo historyczne. (6-0)

Dodatkowo na koniec turnieju dodawane są punkty

Wspólne:

"Niezwyciężony" - Nie przegrał żadnej bitwy w turnieju. +1 Duży Punkt.
"Zdobywca" - W każdej bitwie zdobył więcej małych punktów niż przeciwnik. +1 Duży Punkt.
"Niszczyciel armii" - Przegrał więcej bitew niż wygrał (tu remis ze wskazaniem na przeciwnika traktujemy jak przegraną). -1 Duży Punkt (W przypadku podjazdu liczy się przegranie obu bitew, w przypadku pojedynczego gracza przegranie walki w podjeździe z dużymi stratami).
"Opieszały" - żadna z jego bitew nie trwała do końca (6 tur w podjeździe i 5 w dywizji lub wybicia przeciwnika/poddania się) -1 Duży Punkt.

dodatkowe punkty ujemne:

Po ogłoszeniu końca bitwy w regulaminowym czasie gracze mają 5 minut na dokończenie ewentualnej, rozpoczętej fazy i podliczenie się. Każde następne zaczęte 5 minut będzie karane jednym dukatem mniej przy wyniku turnieju. Jeżeli gracz zbierze 3 takie ujemne dukaty wówczas nie otrzyma punktu do rankingu na oficjalnym forum OiM


O ostatecznej klasyfikacji decydują przede wszystkim Duże Punkty. W przypadku gdy kilku graczy posiada identyczną ilość Dużych Punktów o ostatecznej pozycji decydują Małe Punkty.

Aby dodać nieco kolorytu starciom Para może dodać do punktów zwiadu wysłanego pułku jeden z uzyskanych wyników w pierwszej turze wyrażony w małych punktach.

Nagrody

System nagród wygląda następująco:
Nagradzamy za dwie rzeczy - wygrane bitwy (zależnie od skali zwycięstwa) i miejsca na turnieju.
Punktacja za miejsca - pierwszy gracz otrzymuje tyle dukatów ilu było uczestników turnieju, drugi połowę tego, a trzeci jedną czwartą (zaokrąglając w dół). Ostatni gracz otrzymuje 1 dukata na opłacenie pochówku swoich poległych żołnierzy...
Punktacja za bitwy - każde Taktyczne Zwycięstwo daje graczowi 1 dukata, Strategiczne - 2 a Historyczne - 4
Przykład - imć Jan Kowalski wygrywa turniej na którym jest 14 osób. Wygrał raz taktycznie i dwa razy strategicznie. Zdobywa zatem 14 dukatów za I miejsce + 5 dukatów za zwycięstwa - łącznie 19 dukatów. Jego kuzyn Pan Roch zajął piąte miejsce (wygrał dwa razy taktycznie i raz zremisował). Niestety nie zajmuje miejsca na podium, ale mimo tego nie wychodzi z turnieju z pustymi rękoma - dwa zwycięstwa taktyczne przynoszą mu 2 dukaty nagrody.



Co tą są dukaty – a to nowa waluta Wargamera . Każdy dukat wykorzystany w sklepach Wargamera daje 5 zł zniżki. Można oczywiście zapłacić 10 dukatów za coś co kosztuje 50 złotych i nie wyciągać PLN w ogóle.

Lista zgłoszonych par/graczy:

_________________
AMOR PATRIAE NOSTRA LEX - Najważniejsza osoba w państwie starała się nas nauczyć na nowo co znaczą te słowa

UWAGA! NIE UŻYWAM EMOTIKONÓW WIĘC NIE TRAKTUJCIE WYPOWIEDZI JAKO ATAKÓW NA SIEBIE


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turniej DYWIZJA+PODJAZD lub 2*DYWIZJA Warszawa 29.06.201
Post: ndz cze 02, 2013 8:44 am 
Offline
Porucznik/Lieutenant
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 07, 2010 9:08 am
Posty: 1911
Lokalizacja: Kraków
Pierwsze, najważniejsze pytanie to kiedy?
Drugie, to czy będą jakieś scenariusze/zadania na dywizji?

IMO jednodniowy turniej dywizyjny, to tylko w wersji drużynowej z limitem 2x 4h

_________________
Może i RON jest przegięty, ale to Turcja jest potęgą i basta!
http://grzegorzgregx.blogspot.com/


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turniej DYWIZJA+PODJAZD lub 2*DYWIZJA Warszawa 29.06.201
Post: ndz cze 02, 2013 11:47 am 
Offline
Rotmistrz

Rejestracja: sob lut 25, 2012 8:52 pm
Posty: 3799
Mi 29.06 póki co odpowiada. 2x dywizja jest lepszą opcją, tylko żeby były scenariusze. Na gre to moim zdaniem 5h to minimum jeśli tereny na stołach będą od razu rozstawione. Chyba że gramy na limit czasu, a nie na 8 tur?

_________________
pnzr wargaming blog


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turniej DYWIZJA+PODJAZD lub 2*DYWIZJA Warszawa 29.06.201
Post: ndz cze 02, 2013 11:55 am 
Offline
Regimentarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 1:37 pm
Posty: 5729
Lokalizacja: W-wa
Jest opcja, że zaczniemy (grać) o 8 rano i skończymy o 20-21? Jeśli tak, może być 2x dywizja, jeśli nie - zdecydowanie podjazd+dywizja.

Podjazd+dywizja ma ten dodatkowy plus, że do wyniku brane są 3 bitwy, a nie tylko 2.

_________________
Turniejowe boje RON: Z: 72 R: 23 P: 11. Turniejowe boje TUR: Z: 56 R: 10 P: 7. Turniejowe boje TAT: Z: 21 R: 6 P: 1.
Turniejowe boje SWE: Z: 5 R: 0 P: 0. Turniejowe boje KOZ: Z: 27 R: 5 P: 3.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turniej DYWIZJA+PODJAZD lub 2*DYWIZJA Warszawa 29.06.201
Post: ndz cze 02, 2013 12:31 pm 
Offline
Porucznik/Lieutenant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 22, 2013 11:45 pm
Posty: 2726
To ja pozwolę sobie zapytać:

1. Czy w turnieju będą mogli wziąć udział "przyjezdni"?

2. Ile % armii musi być pomalowane ?

3. Czy "turniej parowy" oznacza, że chcąc uczestniczyć w rozgrywkach muszę znaleźć sobie drugiego gracza, czy też pary będą losowane spośród wszystkich uczestników?

4. Jeżeli pary będą losowane to kiedy poznamy ewentualnego współgracza - chodzi o uzgodnienie składu dywizji, strategii itd.

5. Czy wiadomo w jakich godzinach i gdzie będzie odbywała się turniej - muszę zaplanować ewentualny dojazd z Centralnego :D

_________________
Zaliczone Turnieje:
Lublin-17; Warszawa-9
; Kraków-4; Chorzów-3; Pola Chwały-4; Wilanów-3; Kielce - 2, Dąbrowa Górnicza -2


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turniej DYWIZJA+PODJAZD lub 2*DYWIZJA Warszawa 29.06.201
Post: ndz cze 02, 2013 1:30 pm 
Offline
Ciura obozowy/Camp follower

Rejestracja: czw paź 04, 2012 6:37 pm
Posty: 124
Lokalizacja: W-wa Tarchomin
Nie chce się wypowiadać za organizatorów, ale chyba nigdy nie było ograczenia do "lokalnych" graczy więc wątpie czy się teraz pojawią.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turniej DYWIZJA+PODJAZD lub 2*DYWIZJA Warszawa 29.06.201
Post: ndz cze 02, 2013 2:42 pm 
Offline
Strażnik Wielki Koronny
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 13, 2009 3:04 pm
Posty: 1762
Lokalizacja: Mazowiecki Zaścianek
Lubelak pisze:
To ja pozwolę sobie zapytać:

1. Czy w turnieju będą mogli wziąć udział "przyjezdni"?

2. Ile % armii musi być pomalowane ?

3. Czy "turniej parowy" oznacza, że chcąc uczestniczyć w rozgrywkach muszę znaleźć sobie drugiego gracza, czy też pary będą losowane spośród wszystkich uczestników?

4. Jeżeli pary będą losowane to kiedy poznamy ewentualnego współgracza - chodzi o uzgodnienie składu dywizji, strategii itd.

5. Czy wiadomo w jakich godzinach i gdzie będzie odbywała się turniej - muszę zaplanować ewentualny dojazd z Centralnego :D

Ad1 jak najbardziej. Turniej jest otwarty na wszystkich graczy z calej Polski i Europy
Ad2 100%
Ad3 Jesli ktos nie bedzie mial pary albo bedzie chcial startowac indywidualnie.to nie ma problemu. Jakos sobie poradzimy.
Ad 4 pary nie sa losowane. Zglaszamy sie param lub indywidualnie jesli ktos nie bedzie mogl badz takiwej znalezd.
Ad5 turniej odbedzie sie w.szkole na ul kopcinskiego 7. To znaalne miejsce

_________________
AMOR PATRIAE NOSTRA LEX - Najważniejsza osoba w państwie starała się nas nauczyć na nowo co znaczą te słowa

UWAGA! NIE UŻYWAM EMOTIKONÓW WIĘC NIE TRAKTUJCIE WYPOWIEDZI JAKO ATAKÓW NA SIEBIE


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turniej DYWIZJA+PODJAZD lub 2*DYWIZJA Warszawa 29.06.201
Post: ndz cze 02, 2013 3:38 pm 
Offline
Porucznik/Lieutenant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 22, 2013 11:45 pm
Posty: 2726
No to już się szykuję. :D

Teraz kolejne pytania:

1. Czy turniej może najwcześniej wystartować ok. 9.00?
Dojazd do Warszawy zajmie mi 3h (najwcześniejszy wyjazd z Lublina o 5.00) + czas potrzebny na dotarcie do ul. Kopcińskiego 7

2. Czy wystawienie na turnieju pancernych jako petyhorców będzie dopuszczalne? Dokładnie 2 chorągwie.
Wstępnie pytałem w dziale modelingu i wychodzi na to że można, ale wolę zapytać.

_________________
Zaliczone Turnieje:
Lublin-17; Warszawa-9
; Kraków-4; Chorzów-3; Pola Chwały-4; Wilanów-3; Kielce - 2, Dąbrowa Górnicza -2


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turniej DYWIZJA+PODJAZD lub 2*DYWIZJA Warszawa 29.06.201
Post: ndz cze 02, 2013 6:53 pm 
Offline
Pocztowy/Retainer
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 26, 2011 6:16 pm
Posty: 128
Ech 29. mnie juz nie ma w Wawie


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Turniej DYWIZJA+PODJAZD lub 2*DYWIZJA Warszawa 29.06.201
Post: ndz cze 02, 2013 7:48 pm 
Offline
Pachołek/Camp servant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 28, 2009 7:25 am
Posty: 328
Parówka podjazd+dywizja to mój ulubiony format - musze wyprosić u Najniższej Instancji pozwolenie na wyjście. :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group